Jakie meble do salonu blog

Skandynawia jest dla mnie miejsce fascynującym, dlatego postanowiłem przenieść trochę tego świata do swojego salonu. Całego domu w stylu skandynawskim nie urządzam, ale to miejsce, które jest prezentacyjne jak najbardziej. Od zawsze podobał mi się kolor biały, dlatego meble również mamy w salonie w tym kolorze. Wiem, że nie można stworzyć zbyt monotonnego wnętrza, dlatego wprowadzam też jakieś dodatki, tak żeby było bardziej kontrastowo. Jeśli chodzi o projektowanie salonu to zacząłem od wyniesienia wszystkich mebli, które tam były. Pusta przestrzeń dała mi możliwość zobaczenia oczami wyobraźni jak ma to wszystko wyglądać. Wiedziałem, że czeka mnie trudne zadanie, ale działałem bardzo powoli tak żeby nie popełniać błędów. Dopasowywałem każdy szczegół włącznie z meblami.

Skąd brać meble?

Można oczywiście kupić meble w sklepie meblowym. Największy wybór mebli skandynawskich znalazłem przez Internet. W moim przypadku zastosowałem również meble, które już wcześniej miałem, ale przemalowałem je na biały kolor. Kupiłem białą sofę, ale dla kontrastu dodałem szare poduszki. Starłem się do salonu nie wybierać zbyt wielu mebli. Minimalizm jest tutaj bardzo ważny, dlatego stawiałem na to, co najbardziej jest mi potrzebne. Lubię książki, dlatego mam witrynkę gdzie te książki się znajdują. Oczywiście blisko sofy stoi okrągła ława, w kolorze białym, a na niej serweta i stylowy wazon. Mam jeszcze dwie komody jedna ma trzy szuflady, a druga pięć. Na komodzie postawiłem różne drobiazgi związane ze style skandynawskim jak lampka czy ramka ze zdjęciami.

Czy było warto?

Podczas realizowania projektu zastanawiałem się czy białe meble i wszystko inne w tym samym kolorze nie zleje się w całość? Po wykonaniu całego projektu efekt końcowy przerósł moje oczekiwania. Gdybym wiedział, że te meble będą tak ładnie wyglądać to aranżacja salonu poszłaby mi o wiele szybciej. Jeśli cenicie sobie spokój i pewnego rodzaju monotonie to styl skandynawski jest wręcz stworzony dla mnie. Moje oczy w salonie teraz mogą się nacieszyć niepowtarzalnym stylem.

Dodaj komentarz